Μαρία Κουμπάρδα: Οι σπουδές μου στο ΜΙΘΕ μου πρόσφεραν τα κατάλληλα εφόδια για την αγορά εργασίας

Η Μαρία αποφοίτησε τον Μάρτιο του 2012. Αμέσως μετά την αποφοίτησή της ξεκίνησε να εργάζεται στον αποκλειστικό αντιπρόσωπο στην Ελλάδα ιταλικού οίκου σε μηχανήματα κεντρικού κλιματισμού. Εργάζεται ήδη 2,5 χρόνια στην ίδια επιχείρηση, στην αρχή ως γραμματέας διεύθυνσης και βοηθός λογιστή και τώρα πλέον ως υπεύθυνη Marketing & Δημόσιων Σχέσεων. Οι κύριες αρμοδιότητές της αφορούν τις δημόσιες σχέσεις με την ελληνική και την ευρωπαϊκή αγορά, την οργάνωση σεμιναρίων/εκθέσεων, την επικοινωνία με τους πελάτες και τους συνεργάτες της εταιρείας, την επιμέλεια και συγγραφή των εντύπων και τη διαχείριση της ιστοσελίδας της επιχείρησης. Η Μαρία μόλις έγινε δεκτή στο MBA-Management Tourism του Πανεπιστημίου Πειραιώς.
Οι γνώσεις που έλαβα στο ΜΙΘΕ με βοήθησαν ιδιαίτερα στο χώρο της εργασίας μου. Από μικρή βέβαια είχα μια ιδιαίτερη κλίση στις οικονομικές επιστήμες και στη διοίκηση επιχειρήσεων. Έτσι αποφάσισα να συνεχίσω τις σπουδές μου (έχοντας και την εργασιακή εμπειρία πλέον) στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Είναι χαρακτηριστικό ότι στη διάρκεια της συνέντευξης στο ΠαΠει ο Πρόεδρος του Τμήματος εξέφρασε την ιδιαίτερη εκτίμηση που έχει για το Τμήμα μας ενώ μου τόνισε πόσο σημαντικό προσόν θεωρεί ο ίδιος ένα πτυχίο με υψηλό βαθμό από ένα τμήμα με την ακαδημαϊκή φήμη του Τμήματός μας. Ένιωσα πολύ περήφανη για όσα άκουσα εκείνη την ημέρα και ιδιαίτερα για το πόσο οι σπουδές μου στο ΜΙΘΕ με βοήθησαν να πραγματοποιήσω ένα όνειρο που είχα από μικρή. Από το Σεπτέμβρη του 2014 ξαναγίνομαι φοιτήτρια λοιπόν!
Στην αρχή της φοίτησής μου είχα κάποιες αμφιβολίες για το «μετά το ΜΙΘΕ» επειδή το Τμήμα μας δεν έχει εξειδικευμένο αντικείμενο γνώσεων. Όμως οι σπουδές μου εκεί μου πρόσφεραν ερεθίσματα και γνώσεις για πολλές και διαφορετικές επιστήμες, προκαλώντας μου το ενδιαφέρον να μαθαίνω κάθε μέρα όλο και περισσότερα. Αν και το πτυχίο μου δεν φαίνεται να έχει σχέση με τη σημερινή επαγγελματική μου απασχόληση ή με τη συνέχεια των σπουδών μου στην πραγματικότητα είναι αυτό που με βοήθησε και να πετύχω εργασιακά αλλά και να επιλεγώ από ένα πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών υψηλής ποιότητας.
Προτείνω το Τμήμα ΜΙΘΕ ανεπιφύλακτα σε ανθρώπους που θέλουν να ασχοληθούν με τη φιλοσοφία, τη βάση όλων των επιστημών αλλά και να λάβουν βασικές γνώσεις για τις σημαντικότερες θετικές, ανθρωπιστικές και κοινωνικές επιστήμες. Οι σπουδές μου εκεί με βοήθησαν να αλλάξω τον τρόπο που βλέπω τα πάντα, μου έδωσαν εργαλεία αναλυτικής και κριτικής σκέψης και με βοήθησαν να χρησιμοποιώ επιχειρήματα και να αντιμετωπίζω τα πάντα χωρίς προκαταλήψεις.
Ποτέ δεν ένοιωσα ότι το ΜΙΘΕ είναι ένα απλό πανεπιστημιακό τμήμα. Για μένα είναι μια μοναδική ακαδημία γνώσης και σκέψης.